Oprogramowanie do inwentaryzacji
InwenturApp to uniwersalny program inwentaryzacyjny, kompatybilny z firmowymi aplikacjami komputerowymi. Zaprojektowany tak, by poszerzać możliwości wewnętrznych systemów sprzedażowych. Bazuje na listach produktów wyeksportowanych z firmowego oprogramowania. Usprawnia realizację zadań oraz maksymalizuje przejrzystość danych.
Do podstawowych funkcjonalności InwenturApp zaliczamy bezproblemowe pobieranie stanów magazynowych, wygodną inwentaryzację za pomocą mobilnych kolektorów oraz intuicyjne składanie zebranych danych w końcowe dokumenty inwentaryzacyjne.
Rozwiązanie zostało zaprojektowane pod wynajem zestawów skonfigurowanych urządzeń wraz z oprogramowaniem. Polecamy jednak możliwość zakupu samej licencji InwenturApp, w przypadku posiadania własnej floty skanerów z systemem Windows.


Jak to działa?
Konfiguracja systemu
Każdy nowy proces rozpoczynamy się od importu listy produktów. Aktualną listę produktów, bądź stany magazynowe, przenosimy z firmowego systemu sprzedażowego. Następnie, program poprosi o przypisanie kolumn zaimportowanego pliku do kolumn stosowanych w dokumentach inwentaryzacyjnych. Nazwy o tym samym tytule, takie jak: "nazwa", "j.m.", itp., program spróbuje przypisać automatycznie.
W przypadku wynajmu sprzętu z oprogramowaniem, zestaw posiada już zainstalowaną aplikację. Natomiast w przypadku zakupu samej licencji, wymagana będzie instalacja oprogramowania na skanerach.
Praca ze skanerami
Oprogramowanie jest przystosowane do pracy z dowolną ilością skanerów. Proces rozpoczynamy od skopiowania listy produktów na każde z urządzeń.
Następnie kierujemy pracownika ze skanerem w poszczególne sektory magazynu. Listę inwentaryzacyjną wypełnia skanując produkty. Po wykonanej pracy podłączamy skaner do komputera i przenosimy zeskanowane listy. Program zapyta jeszcze, czy wyczyścić listę skanów z urządzenia. Dzięki temu kontrola błędów i braków w inwentaryzacji staje się łatwiejsza.
Kompletowanie raportu remanentu
Końcowy etap inwentaryzacji zawsze należy do najtrudniejszych. Wyszukiwanie błędów, przeoczeń i różnic niekiedy sprawia, że jest to najdłuższy z etapów pracy. To właśnie dlatego szczególną uwagę skupiliśmy na tym, aby ten etap był jak najbardziej przejrzysty i intuicyjny.
W przypadku wykrycia różnic, możemy szybko zweryfikować przeoczone bądź zdublowane sektory magazynu oraz ustalić sprawcę pomyłki. Operator ma pełną kontrolę nad korekcją błędów.
Dodatkowo na tym etapie program daje możliwość eksportu danych do pliku Excel dla jeszcze większej swobody pracy. Dzięki autozapisowi przy każdym uzupełnieniu pozycji, nie musimy się martwić o utratę danych.
Po uzupełnieniu wszystkich braków, program wygeneruje komplet dokumentów remanentu gotowy do wydruku w pliku PDF.


Poznaj dokładniej
Baza produktów

Proces inwentaryzacji rozpoczynamy od zakładki “Baza produktów”. Importujemy stan magazynowy z pliku .xlsx. Podczas pracy ze skanerem, program będzie dopasowywał zeskanowane kody do tych, które znajdują się na przesłanej liście.
Następnie przypisujemy kolumny z pliku do kolumn tabeli w programie. Dokument powinien zawierać kolumny: indywidualny kod produktu, KTM, nazwa produktu, ilość, cena i jednostka.
Listy zeskanowane

Zakładka “Listy zeskanowane” prezentuje stan inwentaryzacji dokonywany za pomocą aplikacji w urządzeniu mobilnym. Podgląd aktualnych danych można w dowolnej chwili pobrać i zapisać w programie.
W tej sekcji możemy również zdalnie usunąć listę z podłączonego urządzenia, jeżeli zakończyliśmy proces inwentaryzacji, bądź chcemy zacząć pracę od nowa.
Panel zarządzania urządzeniem

W zakładce “Połączono z…” nadajemy nazwę, pod którą rozpoznawane będzie urządzenie mobilne. Dostępne opcje pozwalają nam na transfer danych (eksport i import) między komputerem a urządzeniem magazynowym lub usunięcie pliku z listą produktów.
Kreator dokumentu

Sekcja zapewnia podgląd zaimportowanego stanu magazynowego i umożliwia wygenerowanie dokumentu inwentaryzacyjnego. Zakładka pozwala również na szereg przydatnych czynności, takich jak odfiltrowanie konfliktów lub zerowych ilości, czy wyszukanie konkretnego produktu po przypisanym do niego kodzie lub nazwie.
Przed wygenerowaniem pliku, istnieje możliwość manualnej korekty faktycznej ilości danego rekordu.
Wynajmij kompletny zestaw inwentaryzacyjny
Pomyśl już dziś o zabezpieczeniu wynajmu urządzeń do inwentaryzacji. Skontaktuj się z nami i ustal szczegóły rezerwacji urządzeń. Zautomatyzuj ten etap i oszczędź czas.
POSZUKUJESZ RZETELNEGO SERWISU LUB DOSTAWCY URZĄDZEŃ AUTO ID?
Od ponad 10 lat wspieramy polskie firmy
opasujemy rozwiązanie do Twoich potrzeb i budżetu.